کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756629131 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/03 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آسمان نیلگون مایکروسافت یا Microsoft Windows Azure

اگر بخواهیم در یک جمله ویندوز Azure را تعریف کنیم می توان گفت سیستم عامل مایکروسافت برای محاسبات ابری است. ویندوز Azure وقتی برای اولین بار در اکتبر ۲۰۰۸ معرفی شد موسوم به “Red Dog” بود و برای مدت کوتاهی Windows Cloud نامیده شد. مانند تکنولوژی های دیگر, برای محاسبات ابری، ویندوز Azure برای ساده کردن مدیریت IT و کم کردن هزینه های زیاد در نظر گرفته شده است.

5421

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله آی تی؛ بدین منظور، Azure برای تسهیل مدیریت برنامه های کاربردی وب قابل توسعه، طراحی شده است که میزبانی و محیط مدیریت آن در دیتا سنترهای مایکروسافت نگهداری می شوند. ویندوز Azure می تواند برای ساخت، توزیع و ارتقاء برنامه های تحت وب بدون نیاز به نگهداری منابع پرهزینه، که اغلب به دلیل اینکه توسط برنامه های دیگر به کار گرفته شده اند و در دسترس نیستند، استفاده شود. سرویس های وب و برنامه ها می توانند با یک سربار و هزینه کم نوشته شوند و قابلیت های جدید نیز می توانند در حالیکه سیستم درحال اجراست اضافه شوند.
سیستم عامل Azure یک مولفه مرکزی برای شرکت های با پلاتفرم سرویس های Azure می باشد، که شامل لایه های سرویس برنامه، امنیت، انباره و مجازی سازی مجزا و یک محیط توسعه ی دسکتاپ می باشد. یک ویژگی که مدیریت سرویس خودکار نامیده می شود بدون به خطر انداختن, کارایی ارتقاء نرم افزار را تسهیل می کند. امکاناتی مثل تعادل بار (load balancing)، قابلیت کش کردن، تحمل خطا و افزونگی برای اطمینان از در دسترس بودن بالا در این سیستم عامل وجود دارد.

5421_3b0623c0-4199-4968-b92f-3b08896a5a59
ویندوز Azure رنج گسترده ای از استانداردهای مایکروسافت، پروتکل ها، زبان های برنامه نویسی و پلاتفرم ها را پشتیبانی می کند. مثال هایی برای این مورد می توان از XML ،REST(Representational State Transfer) ،SOAP ،Eclipse ،Ruby ،PHP، و Python نام برد. مولفه های اصلی پلاتفرم سرویس Azure شامل موارد زیر می باشد:
• ویندوز Azure، سرویس میزبانی و مدیریت، انباره مقیاس پذیر، محاسبات و شبکه را پشتیبانی می کند.
• سرویس های SQL که شامل رنج وسیعی از سرویس های پایگاه داده و گزارش گیری می باشد.
• سرویس های NET. که یک نوع پیاده سازی مبتنی بر سرویس از مفاهیم NET Framework. مثل workflow و کنترل دسترسی می باشد.
• سرویس هایی برای اینکه کاربران بتوانند به طور پایدار مستندات، عکس ها، فایل و اطلاعات را از طریق کامپیوترهای شخصی، تلفن ها، برنامه ها و وب سایت های خود ذخیره کنند و به اشتراک بگذارند.
• سرویس های SharePoint و Dynamic CRM برای زمینه کسب و کار، همکاری، و راهکار توسعه ی سریع در Cloud نیز پشتیبانی می شود.
در نهایت می توان گفت پلاتفرم انعطاف پذیر و تعاملی Azure می تواند برای ساخت برنامه های جدید به منظور اجرا از طریق Cloud یا غنی کردن برنامه های موجود با قابلیت های مبتنی بر Cloud استفاده شود. در واقع با فراگیر شدن این تکنولوژی انتظار می رود شاهد تحول ژرفی در برنامه های تحت وب و ارتباط آنها با یکدیگر باشیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25634 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: mitnews.ir تاریخ خبر: 1393/12/24 تعداد مشاهده: 1969
سافت گذر